Iran har sendt sin mest omfattende delegation nogensinde til forhandlinger i Schweiz om en ny aftale med USA. Delegationen omfatter centralbankens guvernør og oliechefer og signalerer et ønske om hurtig pengestrøm og lempeligere sanktioner. Beslutningen tyder på en målrettet tilgang, hvor landet lægger vægt på økonomiske lettelser som forudsætning for at gå videre i forhandlingerne.
Indledende signal
Hændelse 6 timer siden
Iran sender hele regimet til Schweiz for forhandlinger om ny aftale med USA
Iran møder USA med usædvanligt bred delegation

Del artikel
Del denne artikel
Irans delegation til de direkte forhandlinger med USA i Schweiz søndag er bredere end den normale diplomatisk ledede model, hvilket peger på, at flere magtcentre i Teheran er koblet direkte på forhandlingssporet. [1]
Vil du læse artikler uden reklamer?
Tilmeld dig gratis og deltag i diskussionerne på tværs af artikler.
Brud med den klassiske model
Følg opslaget på sociale medier
Diskuter “Iran møder USA med usædvanligt bred delegation” med andre læsere på sociale medier og følg os for at få flere nyheder døgnet rundt.
Deltag på ThreadsLæserens bedømmelse af artiklen
Dine bedømmelser hjælper os med at forbedre kvaliteten af både nuværende og fremtidige artikler. Vi bruger både ratings og kommentarer til at forbedre fremtidige artikler og til at revidere artikler, der ikke opfylder vores standarder.
Såfremt det vurderes at en artikel ikke opfylder vores standarder, vil vi til enhver tid revidere den og hurtigst muligt udgive en opdateret version.


